Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Εντυπώσεις από την επίσκεψή μας στο Μουσείο Μπενάκη (1)


Στο Μουσείο Μπενάκη είδαμε τους υπέροχους και λίγο παράξενους πίνακες του ζωγράφου και αρχιτέκτονα Πικιώνη. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η έκθεση, με εντυπωσίασε ιδιαίτερα το γεγονός ότι σε κάθε πίνακα υπήρχαν δέντρα και γενικά στοιχεία της φύσης, δηλαδή παντού υπήρχε πράσινο. Όμως χρησιμοποιεί πολύ μουντά χρώματα και σε ελάχιστους πίνακες υπάρχουν έντονα και φωτεινά χρώματα.
Σε έναν άλλο πίνακα επίσης είχε συνδιάσει λίγο τον τρόπο που ζωγράφιζε τα πρόσωπα ο Picasso αλλά και τον δικό του τρόπο και αυτό με εντυπωσίασε πολύ.
Επιπλέον στα έργα αρχιτεκτονικής του φαίνονταν όλα τα σπίτια και γενικά τα κτήρια ξύλινα και πέτρινα. Είχε όμως μόνο δύο μακέτες και πιστεύω ότι με περισσότερες, η έκθεση θα ήταν ακόμα πιο ενδιαφέρουσα.

Μαριτίνα Δημητρέλη

____________________________________



Η έκθεση του Πικιώνη μου άρεσε πάρα πολύ, γιατί οι πίνακές του είχαν τοπία με πολλά δέντρα, μου άρεσαν τα σχολεία, τα νεοκλασικά κτίρια με ξύλινες πόρτες και πολλά στοιχεία φύσης που είχε ο κήπος, όμως δε μου άρεσε ένας του πίνακας που είχε μια γυναίκα γυρισμένη στο πλάι παραδοσιακά ντυμένη που είχε δυο μάτια (ένα στη μύτη) επιπλέον.

Στην έκθεση της ευθανασίας παρατήρησα ότι τα έργα ήταν πάνω σε πράσινους τοίχους και αυτό ήταν που μου έκανε εντύπωση, αν και δε μου άρεσε, γιατί είχε πίνακες με μισά κεφάλια, λουλούδια με διάφορα χρώματα πάνω σε ένα πράσινο φόντο. Το μόνο που μου άρεσε ήταν ένας πίνακας που κάποιος είχε κόψει ένα κομμάτι εφημερίδας και είχε ζωγραφίσει πάνω.

Ουρανία-Ξακουστή Βώρρου

____________________________________



Μου άρεσε όλη η έκθεση του Πικιώνη, τα χρώματα και οι φωτοσκιάσεις που χρησιμοποιούσε. Το έργο που μου άρεσε πιο πολύ ήταν δύο πρόσωπα που κοίταζαν ψηλά στον ουρανό και περίμεναν την ελπίδα. Είχε ωραία χρώματα και το σχήμα του ήταν διαφορετικό από τα άλλα του έργα.
Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν που τα έργα δεν ήταν όλα μαζί συγκεντρωμένα και ήταν σε διάφορους τοίχους, και το ότι δεν είχαν πολλές πληροφορίες δίπλα.

Βάσια Αρμόνη
____________________________________

 Στο μουσείο Μπενάκη είδαμε τα έργα του Πικιώνη, ήταν πολύ ωραία και τα πιο πολλά από αυτά που είχε φτιάξει πιστεύω ότι ήταν φανταστικά. Εκεί μπήκαμε σε μια αίθουσα κάποια παιδιά όπου είδαμε κι άλλα πορτρέτα του Πικιώνη. Παρατήρησα ότι τα πιο πολλά που είχε φτιάξει ήταν κυρίως με τη φύση, έτσι μπορούμε να καταλάβουμε οτι ο Πικιώνης αγαπούσε τη φύση.

Γιάννης Καδάς
_____________________________________


Η έκθεση του Πικιώνη είναι πάρα πολύ ωραία. Μου άρεσε γιατί τα έργα του ήταν σωστά τοποθετημένα και έδεναν μεταξύ τους σχετικά με το σχήμα, το μέγεθος και το περιεχόμενο. Το έργο που μου άρεσε πιο πολύ ήταν ο πίνακας που απεικόνιζε ένα παλιό σπίτι στην Αθήνα. Μου άρεσε πάρα πολύ γιατί ήταν σαν αληθινό, ενώ δεν το έβλεπε, απλά το φανταζόταν. Εκείνο όμως που δεν μου άρεσε ήταν ότι κάτω από τα έργα δεν είχε αρκετές πληροφορίες σχετικά με αυτά και έτσι ήταν λίγα αυτά που μάθαμε για τους πίνακες του.

Κατερίνα Βυτόγιαννη
_____________________________________


Στο μουσείο Μπενάκη είδαμε την έκθεση για τον Πικιώνη, τα έργα και τη ζωή του. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα αρχιτεκτονικά του σχέδια και κυριότερα το στοιχείο της φύσης που υπήρχε παντού.
Η έκθεση της ευθανασίας ήταν πολύ καλή αν και δεν την πολυκατάλαβα. Μου άρεσε που οι ψυχασθενείς ζωγράφιζαν και έβγαζαν τα συναισθήματα τους.

Παρασκευή-Ιωάννα Γαληνού
_____________________________________


 Η έκθεση (του Πικιώνη) ήταν πολύ καλή, μέσα στο κτίριο υπήρχαν πολλά έργα του κυρίως σχεδιασμοί σπιτιών καθώς σε μια γωνία είχε την κεφαλή του. Η έκθεση ήταν πολύ ωραία, μου άρεσε τόσο πολύ που έβγαλα περίπου 50 φωτογραφίες και σκέφτομαι να κάνω μια παρουσίαση. Το πιο ωραίο ήταν το βίντεο που είχε μια μικρή αίθουσα, που έδειχνε ένα ντοκυμαντέρ για τη ζωή του.

Γιάννης Καπετάνιος
_____________________________________


Και οι δύο εκθέσεις ήταν πολύ ωραίες, αλλά εμένα πιο πολύ με εντυπωσίασε η έκθεση του Πικιώνη, όπου είχε πολλές, πολύχρωμες ζωγραφιές στον τοίχο. Αλλά και η άλλη έκθεση, ντάξει δεν ήταν άσχημη. Με δύο τραπέζια στην μέση, από πάνω ένα τζάμι και μέσα κάποια βιβλία, περιοδικά κ.α. Επίσης, μ' άρεσε και το βίντεο που είχαν βάλει. Ένα αρνητικό που είχαν και οι δύο εκθέσεις ήταν ότι τα κείμενα έλεγαν νομίζω άσχετα πράγματα, και όχι τα πιο βασικά. Με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνουμε και να μην θυμόμαστε τι λένε.

Μαρίνα Αλεξανδρή
_____________________________________


Στην εκδρομή που κάναμε την προηγούμενη Πέμπτη πήγαμε στο Μουσείο Μπενάκη. Εκεί μπήκαμε σε δύο αίθουσες. Απ' έξω το κτίριο ήταν φοβερό, μοντέρνο και καλοδιατηρημένο. Στην 1η αίθουσα που πήγαμε ήταν ένας μεγάλος χώρος, φιλόξενος, με έργα του Δημήτρη Πικιώνη. Υπήρχαν ζωγραφιές και αρχιτεκτονικά σχέδια, τα οποία είχαν γεμίσει τους τοίχους. Επίσης σ' αυτή την αίθουσα για να κατανοήσουμε καλύτερα τις ζωγραφιές και γενικά τη ζωή του Πικιώνη υπήρχε ένα δωμάτιο με μια μεγάλη οθόνη όπου είδαμε εκεί μια φοβερή ταινία. 
Στη 2η αίθουσα υπήρχαν απλά έργα κάποιων ανθρώπων με ψυχικά προβλήματα από τη Γερμανία, όπου πολλά από αυτά ήταν πάρα πολύ ωραία. Ήταν απλές ζωγραφιές με μολύβι ή pastel όπου κάτω από την καθεμία υπήρχαν πολύ λίγα λόγια για την καλύτερη κατανόηση.

Ζούζουλα Λυδία
_____________________________________




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου